skandal z PLDowymi fortunkami

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 14:49:11 CEST

On Wed, 24 Sep 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Mam dalsze propozycje racjonalizatorskie:

> W pewnym dużym zakładzie produkcyjnym dyrekcja postanowiła sprowadzić
> japońskiego robotnika-tokarza, (...) - wywalamy, bo obraża japończyków.
>
> (...) A to poproszę jakąś inną tanią bombonierkę dla teściowej... -
> - wywalamy, bo obraża teściowe.

[...]

itd.

Wiesz, jeśli nie potrafisz wyczuć gdzie jest ta delikatna granica między
żartem a czymś zupełnie dennym, to współczuję.
Dla mnie naśmiewanie się z Holocaustu jest po prostu prymitywne i
niesmaczne - mimo że na 'polityczną poprawność' reaguję alergicznie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl