skandal z PLDowymi fortunkami

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 21:21:19 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 05:54:36PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> A kto ma stanowić gdzie ta różnica jest? Ty?
>
> Jak wywalamy dowcipy o żydach,

A kto tak powiedział, łaskawco? Bardzo byłbym wdzięczny za wskazanie, bo
przecież gdyby to zdanie okazało się nieprawdziwe, to to poniżej byłoby
nic nie wartym gadaniem, nieprawdaż?

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --