skandal z PLDowymi fortunkami

Wiktor R. Braun security w CONVECTOR.com.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 22:38:04 CEST

Dnia 2003-09-24 21:23, Użytkownik Bartek Jakubski napisał :

> Dzięki za kombatanckie wspomnienia, ale co to ma do rzeczy?

Z tego wszystkiego zapomniałem dopisać najważniejszego, 'fortune/admin'
mam na wejście, natomiast 'fortune/zjebki' na wyjście. :D

Co zaś do samego rozwiązania, to miałem na jednym serwerze rozwiązane
to w następujący sposób, plik zarządzany przez root'a z nazwami kont
użytkowników, dla których nie _można_ pokazywać fortunki, jak i drugie
dla zwykłych luserk'ów, opisane w news'ie serwera: każdy może sobie sam
wyłączyć fortunki, tworząc pusty plik: touch ~/.nofortune

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun