skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 22:36:53 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/24/2003 07:10 AM:

> Dziekuje, z samego rana dwukrotnie mnie rozbawiles.
> Raz wlasnie tym zartem, dwa swoim problemem. Wielki obronca ucisnionych ? ah przestan.. w ten sposob powinni zabronic kawalow o blondynkach, policjantach, klerze, bo przeciez tez godza w duze grono osob.
> Jesli ktos nie potrafi tego rozroznic (zartu bedacego kasliwym, od rasistowskiego tekstu typu 'Polska dla Polakow'), jest smieszniejszy od tego zartu, tej fortunki etc

Wybacz, ale chyba jestes glupi jezeli nie widzisz
roznicy. Zalozmy, ze jakas kobiete z twojej rodziny
brutalnie zgwalcono i zamordowano, a ja robie sobie z
tego zarty. I jak by ci bylo? Wiesz co ci ludzie (takze
Polacy!) przezyli w tych pierdolonych obozach? Historii
sie poucz. Slow mi brakuje po prostu.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<