skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 22:40:55 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/24/2003 09:37 AM:

> To nie brak rozróżnienia, to wszędobylska, obrzydliwa polityczna poprawność.

Jebac polityczna poprawnosc. Masz jakies watpliwosci co
aj o niej mysle? To nie jest kwestie poprawnosci
politycznej tylko zwyklej przyzwoitosci.
Zbombardowalbym Izrael za to co wyrabiaja z Palestyna
(ich zreszta tez bym zbombardowal. Albo dal jakas super
bron, zeby sie wzajemnie powyzynali kretyni), ale
nabijanie sie z tak ogromnej tragedii milionow ludzi
(nie tylko zydow) jest po prostu ohydne. Chcesz, to
sobie zartuj z kolegami, ale wara z takim czyms publicznie

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"