scribus

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 08:52:35 CEST

> Przebuduj z nowym qt? Strzelam ;)

No to mnie zastrzeliłeś :)

> --
> Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw
> University of Technology
> arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD,
> arekm(at)ircnet, PLD/Linux

Ja to zwykły user jestem (dlatego interesują mnie takie
programy)
Mam qt-3.1.2-6.2, a przebudować to wystarczy zassać src.rpm
i rebuild?
Na cvs i specach to ja się nie znam i w dodatku w domu mam
tylko modem, więc ściągam w pracy co trzeba i dopiero w domu
kombinuję.

Krystian T.