Qmail i WP

Teodor teodor w pld-linux.org
Czw, 25 Wrz 2003, 17:04:25 CEST

W bocianowie otrzymano od Artur Frysiak taką oto wiadomość:
> smtp_sasl_security_options =
> ustawione ?
jesli ustawie smtp_sasl_security_options = plain to wywala mi w logach
cos takiego unknown command "plain" in "plain"

probowalem plaintext, textplain, PLAIN, PLAINTEXT, noplaintext - to nie
wywalalo bledow, ale autoryzacja tez nie dzialala ;)
najlepsze jest to, ze teraz wywsylam poczte przez serwer mojej szkoly i
jak wysle na adres kogos z @wp.pl to dostaje zwrot od szkolnego
postfix'a ze nie mogl sie autoryzowac, dostaje to samo co dostawalem od
swojego postfix'a. WP zrobilo taka kaszane ze nie wiem. Od lipca
probowalem dowiedzec sie od pomocy technicznej co mam zrobic, aby mi
dzialalo. Wkoncu napisali mi ze serwera postfix nie musze w zaden sposob
konfigurowac i ze jak mi teraz (tzn. przed autoryzacja) dziala to bedzie
dzialalo po wlaczeniu autoryzacji, wiec sie nie martwilem :)
Dzieki za pomoc

teodor