skandal z PLDowymi fortunkami (EOT)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 21:36:28 CEST

Proponuje EOT.
Ostatnio instalowalem Windy, wiec troche nerwowy sie
zrobilem. Troche mnie ponioslo (miejscami za
bardzo-patrz bombardowanie Izraela. Chociaz chodzilo mi
tutaj raczej o wyrazenie silnego sprzeciwu, niz
rzeczywista chec zabijania kogos. Mimo wszystko bije
sie w piers) innych zreszta tez (czesto rowniez za
bardzo) i temat sie starsznie rozwlekl i zrobil bardzo
OT. Dalej trzymam swojego zdania, ze taki kawal w
oficjalnych pakietach (i w ogole) jest oburzajacy i
proponuje moze maly kompromis: Niesmaczne, chamskie
itd. dowcipy (wiem, ciezko stwierdzic, ktore takie sa,
ale powinna byc to osoba jak najbardziej
wyczulona-lepiej przeadzic w ta strone) zostaja
wywalone do osobnego pakietu (tego calego "niskie
dowcipy" czy jakos tak) i nie trafiaja do OFICJALNEJ
czesci dystrybucji. Jezeli nie chcemy zeby PLD byla
traktowana jako distro od i dla gowniarzy, to trzeba
filtrowac takie rzeczy i niedopuszczac takich pakietow
do oficjalnych wydan. A dowcipy dotyczace holocaustu i
cierpien milionow ludzi prosilbym w ogole nie
publikowac dla ogolu. Jak komus bardzo zalezy to sobie
takich poszuka w necie, a ja (i chyba nie tylko) bede
spal spokojnie i nie bede mial powodow, zeby sie
denerwowac.
A jezeli ktos ma ochote dalej dyskutowac, to prosze na
priv'a, bo tutaj tylko liste zasmiecamy.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"