skandal z PLDowymi fortunkami (EOT)

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 26 Wrz 2003, 00:30:33 CEST

25 września 2003 (21:36:28) Boski Cinek napisal:

BC> Proponuje EOT.
[blablabla cut]

Niby EOT, ale jednak musisz dalej swoje klepać. Większość wyraziła
swoje zdanie (raczej pozytywne) co do fortunek w PLD, a Ty rzucasz
frazesami. Fortunki mają nie trafić do oficjalnej dytrybucji? Myślę,
ze większość użytkowników  się z Tobą nie zgodzi. Mi się podoba, że
raz mi komputer wywali wiersz Stachury a raz "FRygi na Żaku" :))).
A to drugie jest przecież obraźliwe obleśne, niskopoziomowe i "dla
gówniarzy".

Zwykle w takich momentach ktoś nie wytrzymuje i mówi "jak się nie
podoba, to wypier*%!" Ja się powstrzymam od takiego stwierdzenia i
tylko przypomnę, że PLD nie jest dystrybucją robioną dla mas. Wbrew
pozorom developerom nie zależy na szerokiej rzeszy użytkowników i nie
będą skakać wokół nich, żeby ich tylko zwabić. Jeżeli nazywasz ich
pracę "dystrybucją dla gówniarzy" tylko dlatego, że nie podoba Ci się
fortunka, to sorry... Fajne kryterium doboru dystrybucji sobie
wybrałeś. Znalazłeś 1 kawał o Żydach. Też mi się nie spodobał, tylko,
że ja bym się skrzywił po przeczytaniu i olał. Czas developerów jest
cenny, a moim zdaniem przeglądanie i weryfikowanie fortunek nie jest
czynnością o najwyższym priorytecie (czyli -20 :) ). Chcesz pomóc
dystrybucji - zrób to (choć moim zdaniem nie warto). Może zrób własny
zbiór fortunek i instaluj na swoich serwerach, a przy okazji podziel
się nimi z innymi. W imię WOLNEGO oprogramowania. :)

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (