Qmail i WP

Teodor teodor w pld-linux.org
Pią, 26 Wrz 2003, 11:01:12 CEST

W bocianowie otrzymano od Jacek Konieczny taką oto wiadomość:
(...)
> myhostname w konfiguracji postfixa nie jest jedynym sposobem ustawiania
> return-path.
Juz sie cieszylem ze znowu dziala mi tak jak nalezy poczta, a tu mail
od WP ze mam wlaczyc autoryzacje. Mam kolejne pytanko co mam wpisac po
opcji
smtp_sasl_security_options =

wpisywalem plain, PLAIN, PLAINTEXT, TEXTPLAIN ale w logach mam cigle:
command unknown "plain" in "plain" czy cos w tym rodzaju

teodor