Ustawienia postfixa na worstation.

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 21:18:58 CEST

On 2003-09-29 21:04:48, Sławomir Sędyka wrote:

> pocztę

> być,

> Podeślij na listę wynik "postconf -n"

[root w speedy root]# postconf -n
alias_database = hash:/etc/mail/aliases
alias_maps = hash:/etc/mail/aliases
biff = no
command_directory = /usr/sbin
config_directory = /etc/mail
content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024
daemon_directory = /usr/lib/postfix
debug_peer_level = 2
default_privs = nobody
mail_owner = postfix
mail_spool_directory = /var/mail
mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain
mydomain = localhost
myhostname = localhost
myorigin = $myhostname
queue_directory = /var/spool/postfix
relayhost = mail.kn.pl
setgid_group = maildrop
unknown_local_recipient_reject_code = 450

W tej chwili jak widać mam explicite ustawione mydomain i myhostname na
localhost co nie jest jednak wytłumaczeniem, bo z innymi ustawieniami
nie mogłem uzyskać "sopel w localhost". Oczekiwałbym czegoś takiego kiedy
myorigin = $myhostname.

Jacek