XFree 4.3

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 10:00:40 CEST

Dnia Sun, Sep 28, 2003 at 02:41:11AM +0200 Wieslaw Kierbedz
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:
> Ja tylko zerknąłem - mam starego GRorce, więc dla mnie tam nic nie ma.
> Co zauważyłem, to w którymś miejscu piszą o konieczności rekompilacji Mesa.
> Czy ty masz tv wbudowane w grafikę, czy oddzielną kartę?

oddzielna na kosci bt878 :) a gatos w sumie powstawl dla kart all in
wonder ati, walcze z tym od paru dni, bo albo mam ogl i brak tunera,
albo tuner i brak ogl :( a za pare godzin znikam z sieci na dosc dlugi
czas i bedzie niezla zabawa samemu ;O
--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |