XFree 4.3

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 15:04:03 CEST

Użytkownik Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski napisał:

> oddzielna na kosci bt878 :) a gatos w sumie powstawl dla kart all in
> wonder ati, walcze z tym od paru dni, bo albo mam ogl i brak tunera,
> albo tuner i brak ogl :( a za pare godzin znikam z sieci na dosc dlugi
> czas i bedzie niezla zabawa samemu ;O

P.S. Myślę, że niepotrzebnie uczepiłem się gatosa. Kiedy jeszcze raz się
zastanowiłem, to problem leży gdzieś tu:
http://dri.sf.net/
albo:
http://prdownloads.sourceforge.net/mesa3d/MesaDemos-5.0.2.tar.bz2?download
Sterovniki v4l są przecież niezależne od karty graficznej.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org