X dostaje SEGV bez DNS?

Nie, 28 Wrz 2003, 21:00:13 CEST

Osóbka znana jako Michal Kochanowicz, wystukała:
> Hej!
>
> Na moim systemie X (samo X, bez całej reszty) dostaje SEGV, jeśli nie ma
> w /etc/resolv.conf żadnego nameserver'a. Czy ktoś mógłby coś takiego
> potwierdzić? IMO kwalifikuje się to jako bug w X.
>
> XFree86-4.3.99.12-0.1

Wygląda tak samo - przynajmniej początek pliku *log
Hmm mam tak:
XFree86-Xserver-4.3.99.11-0.3

Xy odpalam z maszyny 192.168.1.2:
/usr/bin/X11/X -query 192.168.1.2 :1

I na początku loga:
[root w dom log]# head -5 XFree86.1.log
_XSERVTransSocketOpenCOTSServer: Unable to open socket for inet6
_XSERVTransOpen: transport open failed for inet6/dom:1
_XSERVTransMakeAllCOTSServerListeners: failed to open listener for inet6
XDMCP warning: INET6 UDP socket creation failed

Łączę się z serwerem na Ra. Jak startuję X z Ra to jest OK, a jak sesję
nawiązuję z Ac to mi takie kfiatki wali:(

pozdrawiam