skandal z PLDowymi fortunkami

wp_pl lin_aquarius w wp.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 02:34:57 CEST

Witaj Szymon,

W Twoim liście datowanym 28 września 2003 (14:31:14) można przeczytać:

StK> Brzmi rozsądnie... Jestem za!

NIE!
A w zasadzie tak, pod ostrzejszymi warunkami.
Myślę,że taaaka zawoalowana wskazówka nic nie mówi o poziomie tych
fortunek.
A wszak intelektualistami się mienimy, więc poziom trzymać trza.
Moim zdaniem wskazówka powinna jasno opisywać zawartość, bym ja i inni
zdegustowani taakim poziomem fortunek, nawet instalować ich nie
zechcieli.
Nie _po_ czasie się chcę przekonać,że wdepnąłem w g.....
Chcę g.... ominąć szerokim łukiem.

Jasno, odważnie!NP.

"Powiedzonka z dziedzin:
1.Żarty rasistowskie
2.Żarty homoseksualne
3.Żarty pedofilskie
4.Leperowskie
6.Żarty o Żydach w krematorium"
7. Nekrofilia
itp.

--
Pozdrowienia,
Zb.Drwięga                           mailto:lin_aquarius w wp.pl