skandal z PLDowymi fortunkami

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 29 Wrz 2003, 13:00:22 CEST

29 września 2003 (02:34:57) wp_pl napisal:

w> Witaj Szymon,
w> NIE!
w> A w zasadzie tak, pod ostrzejszymi warunkami.
w> Myślę,że taaaka zawoalowana wskazówka nic nie mówi o poziomie tych
w> fortunek.
w> A wszak intelektualistami się mienimy, więc poziom trzymać trza.
w> Moim zdaniem wskazówka powinna jasno opisywać zawartość, bym ja i inni
w> zdegustowani taakim poziomem fortunek, nawet instalować ich nie
w> zechcieli.
w> Nie _po_ czasie się chcę przekonać,że wdepnąłem w g.....
w> Chcę g.... ominąć szerokim łukiem.

w> Jasno, odważnie!NP.

w> "Powiedzonka z dziedzin:
w> 1.Żarty rasistowskie
w> 2.Żarty homoseksualne
w> 3.Żarty pedofilskie
w> 4.Leperowskie
w> 6.Żarty o Żydach w krematorium"
w> 7. Nekrofilia
w> itp.

Jasne znak-ostrzeżenie, to za mało, bo ktoś ciekawy może zajrzeć...
Lepiej postawić czołg, żołnierza i barykadę. A w pudełkach do
papierosów powinny być pozytywki grające co 10 sek. marsza żałobnego.
Ludzie bez przesady!!! Ile jest fortunek w PLD? Tysiące? Ile jest
kawałów "6.Żarty o Żydach w krematorium"?? ZERO. Jest jeden niesmaczny
kawał o Żydach i koncentrowaniu się, co stanowi pewnie 1 promil
całości.

Moja propozycja jest taka:
Ludzie weźcie się do roboty i albo poprawcie istniejące fortunki
(poślijcie patche na pld-devel), albo LEPIEJ zróbcie własne zbiory
wspaniałych i przystosowanych tylko do Waszych mózgów fortunek, które
będą wspaniałym wkładem w PLD i jakże podniosą jakość i "powagę"
naszej dystrybucji.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (