psi i kde

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 22:52:50 CEST

Mam pytanko.
Mam psi i kde wszycho Ra.
I chciałbym aby się psi zawsze uruchomiło po zalogowaniu.
Samo nie chce więc, dodałem do ~/.kde/Autostart.
Ale teraz nie wiedzieć czemu uruchamia mi się dwa razy!
Jeśli ktoś chce podpowiedzieć, że to kde zapamiętuje i uruchamia
przy ponownym zalogowaniu to odpowiem, że nie!
Coś gdzieś świruje bo zostawiane wczesniej psi w tacce sytstemowej
nie chciało się samo uruchamiać a teraz to aż nadto bo dwa razy,
a to już zbytek.
Może ktoś podpowiedzieć czego i gdzie szukać bo nie wiem jak to ugryźć.

kde 3.1.1a
psi 0.9-1
qt 3.1.2
(coś jeszcze?!?)

P.S.
Może ja coś pochrzaniłem...
Przyznam sie bez bicia!

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy