Smart Link 56K Modem

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 23:32:06 CEST

On Mon, 29 Sep 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> google said:
> http://www.modem-help.co.uk/chips/smlhamr.html#linux

dziekuje. jakos jeszcz enie umiem szukac na tych google bo mi nic nie
znalazlo
nawet nie wiedzialem ze odpowiedni spec jest w CVS PLD

dziekuje wszystkim ktorzy mi pomogli.
Jutro w preacy sprawdze jak to dziala
nie bede juz zmuszony do korzystania z WINDY

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515