Re[2]: modem na sm56 motoroli i PLD AC jądro 2.4 gcc 3.3 chyba ??

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 22:22:41 CEST

Osobnik zwany Krzysztof Królikowski w liście datowanym 1 kwietnia 2004 (09:50:17) raczył napisać:

KK> Miałem kiedyś taki modem. ZTCW to producent udostępnia(ł) sterownik w
KK> postaci binarnej (pakiet rpm dla RH 7.1), który nie chodził pod nowszym
KK> kernelem. Jeżeli zależy Ci na tym, to porównaj wersje takich pakietów
KK> jak gcc(?), glibc. Ten ostatni jest kluczowy. Porównaj to z system na
KK> którym ten modem działa i tym co masz oczywiście ;)

KK> pozdr

teraz jest do redhata 9.0 i teoretycznie łądnie się instaluje, daje ze
wrsja jądra jest obsługiwana itd
niestety przy rozruchu podczas ładowania modułu wyskakuje oops!
jak napisałem mam pakiet kernel-2.4.20-13  (z AC instalacja Poldkiem -
nie wiem jaką wersją gcc kompilowane) zainstalowany z powiązanymi.
kwestia jest taka  ( i moje pytanie) na jakie pliki po kompilacji
wpływa zmiana opisywana w slab.c - zakomentowanie tych kilku linijek)
czy ewentualnie istnieje szansa aby jądro skompilowane z możliwościa
obsługi tego modemu pojawiło się w zasobach dostepnych dla Poldka ???

--
http://www.wushu.pl