usb-storage i chyba ogólnie scsi

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 13:18:35 CEST

Dnia pią 2. kwietnia 2004 12:56, Adam Jurkiewicz napisał:

> Ja ma usb flash disk Kingstona i zawsze mam go jako /dev/sda1
> po prostu jak robie modprobe usb-storage to on dostaje pierwsze wolne sdX.
Tak też mi się do teraz wydawało, że pierwszy ale teraz zwątpiłem,
sda1 nie da się podmontować stąd moje pytanie...

> Ot i tyle - reszta to kwestia dmesg | fdisk itd...
W dmesg nic nie ma, fdisk z sda nie chce gadać...
Jakiś hint?
Są jakieś stałe zależności pomiędzy:
sgX - scsiX - numerami urządzeń scsi (X,X,X) a plikami urządzeń w /dev?

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy