usb-storage i chyba ogólnie scsi

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 13:13:42 CEST

Grzegorz Pietrzak wrote:

> dmesg:
> usb 1-2: new full speed USB device using address 8
> scsi6 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
>   Vendor: HP        Model: photosmart 120    Rev: 1.00
>   Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
> Attached scsi generic sg0 at scsi6, channel 0, id 0, lun 0,  type 0
> WARNING: USB Mass Storage data integrity not assured
> USB Mass Storage device found at 8
>
> I jak?

A teraz sd_mod i sg i powinno być /dev/sda1 dostępne.
Jak odzyskam laptopa to napiszę jak zrobiłem na podstawie artykółu w
Linux+ie automat:
wsadzam flasha -> hotplug wykrywaw i ładuje co trzeba -> montuje we
wskazanym miejscu -> gra wava w głośniki,
a jak wyjmuję to gra i odmontowuje - coś jak w windowsach ;-)

--
Andrzej Zawadzki