dialog cdi

pszemaz[wp] pszemaz w wp.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 18:48:03 CEST

Hello Eksploatorzy,

  Mam do grupowiczow prosbe o nakierowanie mnie gdzie moge znalesc
  jakis artykul o instalacji i konfoguracji Dialogowej uslugi CDI w
  PLD. Pogooglowalem i jedyny sensowny dobry opis znalazlem dla
  Freesco, ale mnie nie interesuje sam ruter tylko maly serwerek, zeby
  zawsze mozna bylo cos tam umiescic do pobrania z zewnatrz no i
  oczywiscie maskarada, bo kilka komputerow chce podpiac do sieci.
  Od razu mowie ze przegladalem lists.pld-linux.org ale chyba ta
  wyszukiwarka nie dziala jak trzeba i jakies watki mi wykazalo
  kompletnie nie zwiazane z tematem.
  Z gory dziekuje za zyczliwosc i okazana pomoc.

  pszemaz

--
Best regards,
 pszemaz[wp]                          mailto:pszemaz w wp.pl