dysk S-ATA(RAID)

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Śro, 7 Kwi 2004, 02:03:10 CEST

On Tue, 6 Apr 2004, Bartosz Lis wrote:
> - Promise PDC 20319 z 4 portami SATA. Ten rzekomo robi RAIDa sprzętowo. Są
> sterowniki napisane przez producenta do jąder serii 2.4. W jądrze 2.6 jest
> moduł sata_promise, który pozwala zobaczyć każdy dysk z osobna,
> niezależnie od tego jak by ich nie łączyć w BIOSie sterownika w macierze.

To jest standarto bo to w zasadzie tez jest rozwiazanie software...
jezeli chcesz miec prawdziwy raid to musisz na to wydac prawdziwa kase...
ja sie meczylem swego czasu na pdc jeszcze gdy 2.4.10 bylo bardzo swieze i
sterowniki producenta byly o okolo 30% wolniejsze niz softraid0.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz