isdn

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 07:13:18 CEST

Dnia Wed, 7 Apr 2004 03:55:37 +0200 (CEST)
Wojciech Korecki <koreckiw w volt.iem.pw.edu.pl> napisał:

> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak ,ewentualne gdzie moge znaleźć
> co na temat podłaczenia pld do internetu przez isdn.Ciekawy jest
> również czy ma znaczenia wersja jądra i czy jest Pld2.0 czy 1.0.
> Przy kompilacji jaderka widziałem coś z isdn tylko nie mogłem znaleźć
> nigdzie opisu co daje włącznie poszczególnych opcji.
> TiA

Kiedys dawno temu jak ISDN byl w laskach udalo mi sie to odpalic na
jakims fritz!'ie czy jkos tak wiec dzialac dzialalo napewno ale maszyny
juz niema configi wyparowaly a w czaszce pustka

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik