transparent proxy/htb

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 10:15:41 CEST

On Wednesday 07 of April 2004 08:26, Michał Łukaszek wrote:

> Nie rozumiem, na jaki port?
80.

> Squida?
Jak będzie 80 to nie ma wyboru-musi iśc przez squida.

> A ty widziałeś P2P komunikujące się przez www-proxy?
Szczerze powiedziawszy nie. Ale dlaczego port 80 miałbybyć dla p2p szczególny
(żeby go unikały)? Przecież to jest port który bardzo rzadko jest blokowany a
zatem jest idealny dla p2p.

> A jeśli już koniecznie chcesz móc kontrolować ruch LAN->Squid to
> zainteresuj się IMQ, połączysz nim łańcuch INPUT i FORWARD od strony
> twojego LANU, a chyba to Cię interesuje. Ale może znowu coś źle Cię
> zrozumiałem.
Raczej squid->świat ale faktycznie IMQ od strony LANu może być niezłym
rozwiązaniem.

Tomek