ssh i chroot

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 20:10:10 CEST

Mniej wiecej Wed, Apr 07, 2004 at 03:34:59PM +0200, zainteresowany btower rzekl:

> to znaczy ja źle wczesniej pisałem. Nie że nie działalo jajku 2.4 a na 2.6 tak
> tylko na 2.4 bez grsec (chodzi mi tu o stacje roboczą).
> A co to dokładnie nie pamiętam (cos z javą miałem problemy ale nie jestem
> pewien) ale np: VMware który kożystał z /proc/cpuinfo a z grsecurity zwykły
> user dostępu nie miał. Gdzies w sieci opisane jest co moze lub co niedziała
> przy zastosowaniu odpowiednich opcji z grsecurity.

No to zauważ, że to w sumie twój komp miał problemy ze swoim adminem,
który nie umiał go skonfigurować.

> No chroot przez ssh bo tego dotyczył przecież wątek.

Echh, no ale czemu się upierasz, że grsec ma z tym cokolwiek wspólnego?

Poza tym w końcu popuściliście mnie i spróbowałem... i u mnie działa,
na jajku 2.4.20-13 na Ra działa ssh, xdm i nawet logowanie z konsoli,
ślicznie ląduje mi usera w AC

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A