gnucash poszukiwany

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 10:56:20 CEST

Dnia Wed, 14 Apr 2004 09:48:22 +0200
Piotr Kobik <pkobik4pld_list w wp.pl> zeznał:

> potrzebuje pilnie gnucash'a 1.8 w paczce do AC. Wczesniej korzystalem z
> Debiana, ktory ma te paczuszke przygotowana. Teraz przesiadlem sie na
> PLD i stracilem najczesciej wyorzystywany program! :(. Zastanawiam sie,
> ldaczego nie ma tego pakietu w AC?
> Moze ktos takze korzysta z tego wspanialego programu i moze mi pomoc?

Mam i używam, z tym że wersji 1.6.6-2. U nas nowszej nie ma, a ze
zbudowaniem miałem problemy z  zależnościami - pół systemu do przeróbki :(
Może ktoś bardziej"kumaty" ode mnie się wypowie?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.