problem z bootowaniem swierzego pld (grub)

btower btower w osiedle.net.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 16:53:29 CEST

Dnia pią 9. kwietnia 2004 15:10, Piotr Kobik napisał:

> Hmm... Jak sie nad tym dluzej zastanowilem, to sobie
> przypomnialem, ze to chodzi chyba o to, ze partycja /boot musi
> sie zaczynac ponizej 1024 cylindra. Ale nic sobie nie przypominam
> o tym aby byly jakies ograniczenia do pozostalych. Moj blad.

To znaczy chyba że kernel nie może leżeć dalej jak za 1024 cylindrem i to
tylko wtedy jak bios nie obsluguje tak duzych dysków.
Moj bios obsluguje moją 80GB i kernel leżał już w niejednym miejscu.