Problemy ze zintegrowanym LANem

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 9 Kwi 2004, 21:26:17 CEST

Dnia piątek 09 kwiecień 2004 21:20, Cezary Krzyżanowski napisał:
> Witam
>
> Jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Asusa A7N8X ze zintegrowaną w chipset
> nForce kartą sieciową. Próbuję ją od dłuższego czasu uruchomić, ale nici
> mi z tego wychodzą. Na 2.4.25 udawało mi się zbudować ze speca, moduł
> ładował się do jądra, ale karta uporczywie nie działała - nie i koniec.
> Teraz mam 2.6.5-1 z paczuszki i próbuję zbudować sobie
> kernel-nforce.spec, ale lipa, raczy mnie takim błędem:
1. po co ci nforce skoro jest tam 3com (wstawiony przez asusa po to zeby
ludzie nie byli zmuszeni z dupnego nforce korzystac - asus nie robi dupnych
plyt :>)
2. w 2.6 jest od tego sterownik w samym jajku (nie pamietam jaki modul a komp
ten jest teraz troche daleko ode mnie i wylaczony)

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871