Przegladanie zdjec pod konsola bez X

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 11 Kwi 2004, 15:57:22 CEST

On Sun, 11 Apr 2004, Irek wrote:

> kernel-video-svgalibs mam zainstalowane
>
> a zapomnialem dodac ze potrzebuje uzywac przegladarki do zdjec poprzez ssh a
> nie bezposrednio przy konsoli.
> iwi

A chcesz te zdjęcia oglądać na komputerze docelowym (trochę bez sensu
skoro przy nim nie siedzisz, tylko łączysz się przez ssh), czy źródłowym?

Jeżeli źródłowym to przez ssh tego nie przeciśniesz :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :