Przegladanie zdjec pod konsola bez X

Irek ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 16:06:31 CEST

>A chcesz te zdjęcia oglądać na komputerze docelowym (trochę bez sensu
>skoro przy nim nie siedzisz, tylko łączysz się przez ssh), czy źródłowym?
mam zdjecia na serwerze z jakas strona i edytujac strone czasami trzeba
zmienic jakies zdjecie  cos w nim poprawic, przekonwertowac na inne. A nie
chce przegrywac przez ftp obrabiac u siebie i wklejac  z powrotem na
serwer - przynajmniej te proste zadania chcialem sobie przyspieszyc.

>Jeżeli źródłowym to przez ssh tego nie przeciśniesz :)
jak siedze przy zrodlowym to nie uzywam ssh

iwi