Przegladanie zdjec pod konsola bez X

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 11 Kwi 2004, 16:11:39 CEST

On Sun, 11 Apr 2004, Irek wrote:

> mam zdjecia na serwerze z jakas strona i edytujac strone czasami trzeba
> zmienic jakies zdjecie  cos w nim poprawic, przekonwertowac na inne. A nie
> chce przegrywac przez ftp obrabiac u siebie i wklejac  z powrotem na
> serwer - przynajmniej te proste zadania chcialem sobie przyspieszyc.

w takiej sytuacji sugerowałbym coś w rodzaju nfs/inny sieciowy system
plików.

> jak siedze przy zrodlowym to nie uzywam ssh

źle się wyraziłem.. źródłowy to jest ten na którym uruchamiasz ssh, czyli
nie ten na którym są pliki.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :