Problem z LILO

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 08:42:24 CEST

On Thu, 15 Apr 2004, Paweł Dębski wrote:

> witam
> nie wiem ile masz tych linuksow, ale szczerze mowiac to wyglada to twoje
> lilo.conf co najmniej dziwnie...

Po prostu kilka kerneli... Windy w lilo.conf już nie ma, bo ją wywaliłem.
Linuxa nie przeprowadzę jednak na /dev/hda, bo jest na dysku w kieszeni -
używam go zarówno w domu jak i w pracy...

> moze tak:
> ------------------
> default=pld
> timeout=50
> boot=/dev/hda
> prompt
> read-only
> lba32
> image=/boot/vmlinuz
>         root=/dev/hdc1
>         label=pld
>         initrd=/boot/initrd
> other=/dev/hda1
>         label=win
> --------------------

No dobra, ale to nadal nie będzie działać! Przy boot=/dev/hda i
root=/dev/hdc - po prostu LILO w ogóle się nie bootuje :(
Chyba że to read-only ma pomóc, ale szczerze mówiąc wątpię.
Initrd nie używam - nie lubię niepotrzebnych komplikacji :)

Problem w tym by komputer w ogóle startował! Na razie - lilo się zwiesza
wyświetlając "L" i tyle...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki