Re: blokowanie ipków pewnych organizacji

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 12 Kwi 2004, 23:11:56 CEST

Witaj Szymon,

W Twoim liście datowanym 11 kwietnia 2004 (17:28:19) można przeczytać:

StK> http://homepage.ntlworld.com/tim.leonard1/guarding.p2p ,
StK> Obrobiłem:
StK> ./ipblacklist_convert.pl -peerguardian guarding.p2p -iptable block-hosts.sh
StK> przy pomocy:
StK> http://mldonkey.berlios.de/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=2
StK> i otrzymałem skrypt, który ma >5000 regułek blokujących w iptables.

Ja sciagnelem z tego:
http://www.bluetack.co.uk/config/antip2p.txt

potem skorzystalem z konwertera
http://bluetack.co.uk/convert.html
Bylo tego tez gryubo ponad 5000 wpisow, ale ja postanowilem to
odchudzic, i z wszystkich sieci z maska powyzej 24 bitow tworzylem
sieci 24 bitowe i wrzucilem ten zestaw IP do shorewalla (taki zestaw
skryptow do wpisywania regulek do iptables)
Po odchudzeniu wyszlo mi ok 4200 linijek.

Wyglada to tak:
[ciach]
4.67.18.0/24
4.67.43.0/24
9.0.0.0/8
12.0.27.0/24
12.0.45.0/24
12.3.126.0/23
12.4.48.0/24
[ciach]

czy to dziala ?? Nie mam pojecia, nie chcialo mi sie potem tego szukac
w logach.
Moja lista jest moze troche nieaktualna, ma juz z miesiac. A nie chce
mi sie robic nowej, bo stara tworzylem z pomoca wyzej wspominanego
konwertera i ultraedit. Nie umiem napisac skryptu ktory by to za mnie
zrobil.

Ps. W razie czego ta liste moge podeslac na maila.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska