gkrellm, gtk2.4, fluxbox i czcionki

Krzysztof Kaczmarek pingfin w poczta.fm
Pon, 12 Kwi 2004, 18:24:25 CEST

Witam,
przejrzałem archiwum, znalazłem opis problemu, który miałem wcześniej,
tzn. niemożność uruchomienia gkrellma z powodu braku określonych
bibliotek w katalogu /usr/lib/gtk-2.0/2.2.0, z tym już nie ma problemu.
Problem teraz mam z uruchomieniem gkrellma w slicie fluxboxa. Dawny
sposób 'gkrellm -w &' nie działa, gkrellm uruchamia się w zwykłym
okienku. Nie mogę również zeminić czcionek używanych przez gkrellma, bez
względu na wybrany temat, na to jakie wybiorę czcionki, zawsze używa
jednych i tych samych czcionek.
gtk+2-2.4.0-3
glib2-2.4.0-1
gkrellm-2.1.28-1 (przebudowany z CVS)

Ma ktoś pomysł?

pozdrawiam,
krzysiek
--
 Krzysztof Kaczmarek | pingfin w poczta.fm |-| GS/CS d- s+:- a-- C++ U++
"It is a good viewpoint to see the world |-| L++>+++ W+ N++ Y+ w(--) G