Pytanko ogolne o kernel i wysoka modularnosc...

btower btower w osiedle.net.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 16:10:44 CEST

Dnia wto 13. kwietnia 2004 15:57, Sławomir Kawała napisał:

> Mam starego lapka, ktorego chcialbym czasem pouzywac do przegladania www
> / poczty / newsow / jakiegos komunikatora i zeby to jakos w miare
> sensownie chodzilo... Zrobilem teraz system troche bezmyslnie z kernelem
> 2.6.x, kupe rzeczy wkompilowanych i soft posciagany poldkiem... calosc,
> chodzi tak, ze jesli wlacze icewm i jakas aplikacje pod nim (kadu,
> aterm -> poldek) to wszystko dziala strasznie wolno, wysylanie
> wiadomosci na kadu powoduje wykorzystanie proca 100% i opoznienia rzedu
> 3-5s.. Teraz(za niedlugo;-) zamierzam ten system postawic od zera, ale
> [...]

Na pentium 150 az tak dramatycznie jest? Chyba pamieci mało.
Kernel 2.2 to chyba faktycznie dobry pomysł.
Troche sie nameczysz zanim zrobisz to co zamierzałeś chyba ze spróbujesz
jakiegoś starszego distro.