Pytanko ogolne o kernel i wysoka modularnosc...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 13 Kwi 2004, 16:31:10 CEST

On Tue, 13 Apr 2004 16:10:44 +0200
btower <btower w osiedle.net.pl> wrote:

>  Na pentium 150 az tak dramatycznie jest?

Jak dla mnie tragedia... chociaz czego tu sie spodziewac po takim
lapku... Pierwszy wlasciciel lapka pokazywal mi jak chodzi na nim
windows 98 i wydawalo sie (mialem go z 3 godzinki jeszcze po zakupie),
ze chodzil calkiem przyzwoicie, napewno stabilniej niz w tej chwili z
moim systemem ;) Przede wszystkim jednak lapek potrzebny mi do
serwisowania sieci w razie jakichs awarii i nic nie zastapi tutaj
linuksa.

>  Chyba pamieci mało.
>  Kernel 2.2 to chyba faktycznie dobry pomysł.

Niestety 48mb to juz max w tym lapku.

>  Troche sie nameczysz zanim zrobisz to co zamierzałeś chyba ze
>  spróbujesz jakiegoś starszego distro.

Troszke dluzej potrwa postawienie systemu przez kompilowanie
wszystkiego, a co do starszej distro... hm lepiej ra (1.0, 1.1 ?) niz
ac..?

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167