=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [AC] Neostrada ALCATEL SpeedTouch USB - pewien b=B3=B1d?=

pld_linux@op.pl pld_linux w op.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 09:18:23 CEST

>z tego co mi wiadomo to na kernelu 2.6.5 dystrybucyjnym nie działa

jak nie jak tak? przeciez mi chodzi... mam sagema i na 2.4 co jakis czas sie
wylaczał zrobiłem sobie na 2.6 i na innym modemie i to samo. a komputery są
dwa identycznie takie same compaq 200mhz... ja juz nie wiem co mam zrobic
chyba komus zlece zrobienie tego serwa bo pewnie cos robie zle (tylko
chciałem wiedziec co bo qrde pojęcia nie mam a męczy mnie to po nocach)

pozdro, dzięki za posty czekam na więcej - moze ktos będzie wiedział co i
jak