=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [AC] Neostrada ALCATEL SpeedTouch USB - pewien b=B3=B1d?=

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 09:28:31 CEST

W liście z śro, 14-04-2004, godz. 09:18, pld_linux w op.pl pisze:
> jak nie jak tak? przeciez mi chodzi... mam sagema i na 2.4 co jakis czas sie
> wylaczał zrobiłem sobie na 2.6 i na innym modemie i to samo. a komputery są
> dwa identycznie takie same compaq 200mhz... ja juz nie wiem co mam zrobic
> chyba komus zlece zrobienie tego serwa bo pewnie cos robie zle (tylko
> chciałem wiedziec co bo qrde pojęcia nie mam a męczy mnie to po nocach)

Widocznie przypadek przypadkowi nie równy. Jeden posiadacz w/w modemu
powiedział, że na 2.6.5 system się wiesza podczas ładowania firmware'u.
Ja niestety jestem zdany tylko i wyłącznie na doświadczenia innych osób
jeśli o to idzie. To tylko tak w ramach komentarza do tego co napisałem
wcześniej ;) Jeżeli Ci to coś pomoże to zajrzyj tutaj:

http://newbie.linux.pl/?id=article&kategoria=4&show=204

pozdr
--
Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl>
Polski Komitet Normalizacyjny