problem z bootowaniem swierzego pld (grub)

Piotr Kobik pkobik4pld_list w wp.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 09:38:37 CEST

Witam wszystkich.

Dziekuje bardzo za pomoc. Problem musielm rozwiazac sam, bo nie mialem
dostepu do sieci w swieta

Jezeli kogos interesuje, to problem byl w braku modulu "ide-generic".
RescueCD dziala bez tego, ale moja instalacja juz nie chciala.
Moze ktos mi odpisze na priva co to jest za modul i dlaczego
musi byc zaladowano obok "piix". BTW - nie moge namierzyc modulu ide-detect.
Wiec faktycznie to byl problem z initrd. Parametr kernela root=/dev/hda4
nie dziala, ale za to dziala root=0304. Ta sama nomenklatura dziala dla
innych dyskow (hdb 04xx, hdc 05xx). Przynajmniej u mnie .
Rano idac do pracy wpadlem an pomysl dodania katalogu /dev do initrd, co
powinno rozwiazac sprawe numerkow. Lub uzyc rdev'a (dziekuje Jerzy).

Dzieki i pozdrawiam
[Fciasz poczol/tkoojacy juzer]
Piotr Kobik