ndiswrapper + rtl8180l = :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 09:44:10 CEST

Dnia czw 15. kwietnia 2004 09:12, Łukasz Maśko napisał:

> Dorzucę się. Próbowałem któregoś razu to sobie postawić na jajku 2.4.24.
> Skompilowało się nawet, po wgraniu sterownika wykrywało kartę. Nie miałem
> niestety access pointa w okolicy, żeby przetestować. Wydawało sie działać
> poprawnie. Do chwili, gdy spróbowałem usunąć moduł z kernela. Powiesiło
> mi to komputer na twardo. To tyle uwag.

Uzupełnienie - zaciągnąłem nową wersję z CVS-u, sterownik Realteka v.168,
skompilowałem i jest lepiej. Znaczy - nie psuje się przy wyładowywaniu
modułu. Ciągle brak mi Access Pointa do testów, więc to dopiero za kilka
dni. Ciekawe, czy będzie chodzić lepiej niż driverloader (na którego
kupiłem licencję nawet), który działa poprawnie pod warunkiem, że ruch nie
jest za duży (zależne od przepustowości sieci). Potestujemy - zobaczymy.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498