PLD 1.1 + MASQ

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 16:23:44 CEST

Dnia czw 15. kwietnia 2004 16:18, Grzegorz Żarnowiecki napisał:

> To było by zbyt proste ale dla pewności sprawdziłem i jest tam:
> 1

Jasne :). To jeszcze spróbuj wywalić to DENY na pakiety inne niż maskarada,
może tu twki problem.

Co do tematów pingów to jest ciekawa sprawa, bo pingi często przełazą pomimo
skiepszczonego np routingu, a pozostały ruch juz nie :).

No i na koniec jak nie pomoże to tcpdump Twoim przyjacielem.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/