ndiswrapper + rtl8180l = :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 17:44:26 CEST

Dnia czw 15. kwietnia 2004 16:05, Michal Chruszcz napisał:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 15
> of
>
> April 2004 09:44, Łukasz Maśko typed:
>
> No to musiałeś mieć jakiegoś starego driverloadera. Mniej-więcej od
> wersji 55-60, działa świetnie. Zdecydowanie lepiej niż seria 1.4x i
> wcześniejsze.

Akurat to był 1.62 ze sterami Realteka rel.158 (?? dokładnie nie pamiętam,
ale tego rzędu). Przy wysyłaniu danych przez AP(z routerem) -> modem
kablowy -> internet po kilkuset kilobajtach transfer zamierał. Kontrola
pakietów za pomocą iptrafa wykazywała, że w pewnym momencie zamierało
odbieranie pakietów potwierdzeń, a transfer wyjściowy ciągle trwał. Do
czasu, aż się przerywał i czekał na timeout. Testowałem to samo przy
transferze plików do kompa podłączonego bezpośrednio do tego AP kablem
100Mb i tutaj udało sie przesłać kilkaset MB, po czym transfer też siadł
(ten sam objaw). W obu przypadkach łącze nie siadało. Można było przerwać
konkretny transfer i zacząć od początku. HTTP, czyli mniejsze pliki,
przechodziły bez problemów. Po prostu transmisja dłuższego strumienia
powodowała problemy. Problem zgłosiłem do linuxant-a, odpisali, że pracują
nad rozwiązaniem. Ale to było przy wersji 1.64, w międzyczasie wyszła 1.65.
Od tej pory mogłem tylko przetestować to w kawiarni, która miała publiczny
hotspot WiFi i tam działało poprawnie, ale nie próbowałem nic oprócz WWW i
poczty.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498