"krzaki" w atermie

havner havner w matrix.kamp.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 18:08:55 CEST

On Thu, 15 Apr 2004, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Powoli - to tylko taki test - nie rozwiązanie.

> Oznacza to, że $LANG jest zamazywane gdzieś po drodze między wyeksportowaniem
> go przez /etc/rc.d/rc* a startem ixów. Jednym słowem - niedobrze.

Dla uzytkownikow to jest robione raz jeszcze w
/etc/profile.d/lang.sh

Przelogowales sie oczywiscie, albo zsource'wales plik? ;-)

> To powinno wystarczyc, jeżeli odpalasz ixy via startx. Jezeli zas robisz to
> poprzez {g,k,x}dm to niekoniecznie - wszystko w tym momencie zależy od tego
> jak masz skonstruowane Xsession danego deema.

Sprawdzalem to kiedys i patchowalem nawet Xsession gdm'a bo nie korzystal
z .bash_profile, tylko z .profile. ZTCP w kdm bylo ok. Xdm za to nie
potrafi nic z tych rzeczy zaladowac, ale nie zaglebialem sie w to.

---
Havner