zlot PLD ?

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 21:18:18 CEST

Witam,

ostatnio podniosly sie na nowo glosy o jakims kolejnym zlocie PLD. Czy
ktos cos slyszal :) ?

A tak na powaznie, zlot moglby sie odbyc ale dopiero kolo poczatku lipca
poniewaz wczesniej mam obrone mgra i cos tam na podyplomowych.

Jezeli chcecie wczesniej to musicie znalezc sobie inna chetna osobe do
organizacji a ja wtedy przyjde jakos gosc honorowy :))

Ostatnio tez na liscie dyskusyjnej Debiana przeczytalam ze chcieliby zlot
integracyjny, ale to juz chyba do przemyslenia :)

Prosze o wypowiadanie sie gdzie najchetniej widzielibyscie zlot
(oczywiscie Warszawa, jedynie sluszne miejsce), termin (oczywiscie jakos
kolo lipca) i takie tam. Noclegi jezeli ktos moze dac to niech pisze
wczesniej a bede upychac ludzi po naszych domkach :)

Na tym zlocie pewnie bylyby w koncu jakies wyklady wiec chetni do
prelegentowania sie prosze o kontakt :)

hmm cos jeszcze ???

Poki co nie :)

Aha dajcie mi namiary na zdjecia z poprzednich zlotow, na pewno macie
gdzies a ja nie wiem gdzie wystawiacie :)

Na razie tyle jak cos to piszcie

Pozdrawiam serdecznie

Marzena vel Skobi

--
Marzena Kamecka                 Dział Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
m.kamecka w net.icm.edu.pl        (+48-22) 5520527, 8268009, fax. 8284195