TeXmacs w AC

Pią, 16 Kwi 2004, 21:18:23 CEST

Użytkownik Bartosz Taudul napisał:

>Nie, iso się od cepa różni ą, ś i ź. ł i ę są takie same tu i tu.
>
>wolf

Słusznie - przepraszam lenistwo (nie sprawdziłem dokładnie, a nie
pamiętałem) - niemniej radzę posprawdzać ustawienia kodowania - może być
utf zamiast iso, cp1250, albo cp852, rodzaj używanej czcionki - musi
mieć odpowiednie znaki, odpowiednio kodowane i dopasowanie klawiatury
doń jednak też - żeby nie tylko otwieranie plików, ale i modyfikowanie
było możliwe.

Wiesław Kierbedź