zlot PLD ?

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 22:49:36 CEST

> Krzysztof Królikowski napisał(a):

> Hm... debianowcy zaczęli nas zauważać, to widać. To dobrze świadczy o
> nas tylko jako o dystrybucji ;) Może będzie okazja zakopania topora
> wojennego ;PPP

Ja tam bym chciał, żeby PLD team spowrotem był jednym ciałem i jednym
duchem. Chciałbym, by nastąpiła wymiana warunków ugody (bo czas ukoił
emocje) i by kloczek znów wspierał PLD. O ile rozłam SLD ostatecznie ich
pogrążył, to jednak SDPL nie wypłynęła na tym zbyt wysoko...

Łączę pozdrowienia,
--
Tomasz Ligocki
TWL.pl

PS. Żadnych porównań typu SLD = pld.org.pl, czy SDPL = pld-linux.org.
Jeżeli już, to chyba bardziej całe PLD do PO ze względu na zrównoważony
punkt widzenia :-)