cieniutki PLD

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 23:22:41 CEST

W liście z sob, 17-04-2004, godz. 22:37 +0200, Dariusz Zdrojewski
napisał:
> Niestety tracę czas usiłując zainstalować kartę DVB w PLD (kernel 2.6.5).
> Co z tego, że niby ma moduł do Skystar2 jak brak narzędzi do konfiguracji karty.

To je dorób jeżeli ich brak.

> Co z tego, że obsługuje polecenie "make" skoro brak mu żródeł jądra i wywala instalację nowych sterów.

Głupoty piszesz, wiesz w ogóle co napisałeś?

> Co z tego, że ma super agenta "poldka" do instalacji paczek skoro nie można pobrać tych żródeł
> (wymagane Rules.make w /lib/modules/2.6.5/build/).

W czym masz problem?

> I choć tydzień straciłem na konfigurowaniu tego RODZIMEGO produktu- bo przecież w wersji 2.6 mamy tylko
> goły system w obrazie ISO, to szybciej będzie zacząć od nowa z innym systemem.

Wersja 2.6? Czego to jest wersja? Chyba kernela a nie PLD.

> O pomoc nie proszę bo już prosiłem -bez odzewu- pewnie użytkowników jest z 5 i ja głupi szósty.

Zachowujesz się jak dzieciak, czujesz się pępkiem świata. Chcesz kogoś
tu podpuścić by Ci pomógł i rozwiązał Twoje problemy? Obwiniasz
wszystkich tak jakbyś zapłacił za to i nie dostał czego chciał. Dla
przypomnienia: PLD to dystrybucja dla _zaawansowanych_ użytkowników.
Pisana jest przez autorów PLD dla samych siebie. Jeżeli komuś to
odpowiada to używa, jeżeli nie to wybiera co innego.

Pozdrawiam i życzę więcej pokory

Artur