cieniutki PLD

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 18 Kwi 2004, 01:25:54 CEST

On Sat, 17 Apr 2004, Dariusz Zdrojewski wrote:

> Niestety tracę czas usiłujšc zainstalować kartę DVB w PLD (kernel 2.6.5).
> Co z tego, że niby ma moduł do Skystar2 jak brak narzędzi do
> konfiguracji karty.
To sobie ich poszukaj!!!!!

> Co z tego, że obsługuje polecenie "make" skoro brak mu żródeł jšdra i
> wywala instalację nowych sterów.
To polecenie "make" to jest kompilator... slyszales moze o takim czyms????

> Co z tego, że ma super agenta "poldka" do instalacji paczek skoro nie
> można pobrać tych żródeł (wymagane Rules.make w /lib/modules/2.6.5/build/).
Skoro kompilujesz modul do kernela to na logike wychodzi ze trzeba
zainstalowac zrodla.. co nie???
a obsluga poldka jest tak kosmicznie skomplikowana ze hej....!!!!

> I choć tydzień straciłem na konfigurowaniu tego RODZIMEGO produktu- bo
> przecież w wersji 2.6 mamy tylko goły system w obrazie ISO, to szybciej
> bedzie zaczšć od nowa z innym systemem.
Moim zdaniem to powinienes rozpoczac od nauki czytania bo z tego co
piszesz to nie wiesz co to kompilator/zrodla/modul/poldek/pakiet itp...

> O pomoc nie proszę bo już prosiłem -bez odzewu- pewnie użytkowników jest z 5 i ja głupi szósty.
Uzytkownikow jest ZERO... a dystrybucja powstaje tak sama z siebie... sily
paranormalne/parafizyczne i jeszcze kilka innych para* ja tworzy a to
pewnie dlatego ze jest to SZAJS/SMIEC...

A teraz na serio...
Kolego drogi... z takimi zarzutami to mozesz zwrocic sie tylko do samego
siebie.... Proponuje rozpoczac od slow...

Jaki ja glupi ze nie umiem czytac...

ech... skoda gadac...
wracaj skad przybyles... wez winde sobie instalnij i nie zawracaj glowy...

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz