cieniutki PLD

Dariusz Zdrojewski phuzik w poczta.onet.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 23:27:05 CEST

> Z takimi umiejętnościami i rozeznaniem (wyciąłem przykład) napewno się
uda.

Tylko niby skąd tej wiedzy na temat PLD zaczerpnąć ? Oficjalna strona jest
bardzo uboga w treść. Sporo na temat instalacji a dalej męcz się człowieku
sam.
Całe FAQ to z 5 zagadnień. Nawet to Forum poprzez e-mail. Jak dotrzeć do
dyskusji, które się przewijały zanim się zapisałem?
Pewnie że niemam umiejętności. Ale po godzinie walki z Knoopixem miałem
skonfigurowaną sieć, dżwięk, drukarkę czerpiąc wiedzę z jednej witryny i
mogłem się nim cieszyć.  Tutaj aby zainstalować zdalny server shh czy
maskaradę iptables, wiedzę musiałem czerpać z innych klonów Linuxa
utwierdzając się w przekonaniu, że wybierając PLD puściłem się w lewe sanki.
Niestety w przypadku DVB analogii z innymi klonami niema i muszę się poddać.
Wiem, że przy pomocy Windy zrobię to w godzinę.
Pozdrawiam.